sobota, 7 września 2013

street fashion



Cześć wszystkim,
Dzisiaj dla was stylizacja trochę na luzie. Z reguły tak chodzę do szkoły,na jakieś zakupy, aby było wygodnie. Wzorzyste leginssy nie są dobrym motywem,jeżeli ktoś posiada masywne uda - między innymi ja, ale jakoś nie przejmuję się tym zbytnio. Postanowiłam odważyć się na tego rodzaju look. Duża torebka? To właśnie mój dotychczasowy zakup. Z reguły mam jedną torebkę na rok,bo nie noszę torebek zazwyczaj oprócz szkoły. I w tym roku postanowiłam na dużą,klasycznie czarną i miarę sztywną. Wydaję mi się, że dodaję niesamowite stylu i szyku. To najlepsza torebka jaką dotychczas posiadałam! Jestem bardzo zadowolona.
A co na nóżkach? tak jak na co dzień balerinki. Mam bardzo dużo butów na szpilkach, ale na płaskich też posiadam sporą kolekcję. W ogóle posiadam bardzo dużo butów. Takie małe uzależnienie <3
A niżej zdjęcia całej stylizacji:







Ten most w Krakowie odkryłyśmy gubiąc się po Krakowie. Czyż nie jest świetny?






leginssy- bershka
balerinki - no name
torebka - no name

top-stradivarius
okulary no name

33 komentarze:

  1. genailne miejsce na zdjecia! super
    ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam z Gdyni, Ola:*

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne legginsy, bardzo fajne miejsce:))

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne spodnie :)
    obserwujemy tu i na FB?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz! Torebka rzeczywiście jest świetna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale zazdroszcze Ci torebki! Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka śliczna! Krk piękne miasto mieszkamy niedaleko :) pozdrawiamy i zapraszamy, Patrycja&Daria

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely

    xx Mounia
    www.nonchalantrebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz!
    Uwielbiam takie stylizacje:)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna torebka i legginsy :-) super wyglądasz, ciekawe zdjęcia! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz, uwielbiam takie proste zestawy :)
    I też mam hopla na punkcie butów :D

    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie!:)
    Pozdrawiam,
    K.

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajna torba :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. super stylizacja - prosta, ale z charakterem, czyli taka, jakie lubię najbardziej :)

    xx
    E.

    PS. obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna torebka. Ładnie wyglądasz. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  14. genialny set! Podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  15. dzięki ;)


    pierwsze i trzecie od końca zdjęcia są super.
    nawet nie widziałam tego mostu jeszcze xD
    świetne legginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super wyglądasz :) świetny nagłówek

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne legginsy! A miejsce na zdjęcia wręcz świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja też mam masywne uda ale i tak chodzę w legginsach bo je lubię za wygodę!:)
    torba jak najbardziej na tak!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylizacja świetna
    zapraszam do mnie jeżeli chcesz
    http://rozowapoduszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń