czwartek, 19 września 2013

last touch of the sun

Cześć kochani,
Cieszmy się ostatnimi promyczkami słońca, bo już coraz mniej ciepełka dociera do Nas. Mi już zaczynają jak co zimę marznąć stópki,a nos staję się czerwony od jesiennego kataru. Nie lubię jesieni, nie lubię przeziębień, które w tym okresie lubią łapać nas zbyt często.
W tej stylizacji mogłam pozwolić sobie jeszcze na narzutkę z 3/4 rękawami. Stonowana stylizacja...jednak,żeby ją ożywić ubrałam do tego pomarańczowe szpileczki,które kupiłam już w zeszłym roku, ale nie miałam jakoś okazji ich założyć. O dziwo, nie wiem czemu. W przyszłe lato na pewno nie dam imm spokoju,a może jeszcze będę miała okazję żałożyć je w tym roku? Oby!
Kolczyki piórka? Uwielbiam. Te są szczególnie długie, ale jakie piękne...Do sukienek, do sportowych stylizacji,do takich na co dzień - za każdym razem prezentują się pięknie i podkreślają nasze rysy twarzy.




 

top - no name
spodnie - stradivarius
buty - no name
kolczyki - orsay
narzutka - pimkie

20 komentarzy:

  1. jeszcze troszke słonecznie ahhh tak jak lubię :)śliczny sweterek pozdr

    OdpowiedzUsuń
  2. narzutka jest śliczna;)
    jakim aparatem robisz zdjęcia?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie

    http://wszystkozafreeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny sweterek, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia, a Ty jak zawsze urocza. Piękny zestaw - szczególnie narzutka i buciki przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz pięknie <3 Zakochałam się w Twoim swetrze !

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też :)


    o tak. trzeba się cieszyć resztkami słońca..
    śliczne kolczyki i cudowne przedostatnie zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz:)

    niestety jesień daje znaki a mnie już dopadło przeziębienie

    OdpowiedzUsuń
  9. chce jeszcze taką pogodę ! genialne kolczyki.


    www.imthegienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne, słoneczne zdjęcia ;)

    +obserwujemy?
    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie wyglądasz ♥ najbardziej podoba mi się Twój sweter <3
    zapraszam do mnie Kochana w wolnej chwili :**

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny sweter! :)


    U mnie na blogu konkurs z Dash! http://mildclouds.blogspot.com/2013/09/urodzione-niespodzianki-1-konkurs-dash44.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie wyglądasz :)
    Obserwujemy?
    Http://miss-cosmo15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. WOW BEAUTIFUL LOOK!!! your photos are great!
    Maybe we follow each other !?
    If yes , let me know if you follow me :) I´ll follow back ;)

    Greetings & happy sunday!

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń
  15. masz 1000 % racji :* w tym że te szpilki dodają żywiołu i to wszytko fajnie ożywia :D
    po prosru genialne ;D Jestem pod wrażeniem :* wygladasz extra !
    nawet kolczykki w tym samym kolorze :D
    ta stylizacja jest elegancka jak i spokojna ale ty nie dałaś się temu znudzić wykorzystując wściekłą pomarańcz :D BRAWO ! :D
    czekam na więcej z utęsknieniem <33

    Zapraszam także do mnie :
    http://justgivemeafreelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń