niedziela, 22 września 2013

Hold on




Cześć wszystkim,
Dodaję pościaka na szybciutko,bo na jutro trzeba się wyspać. Kierunek ----> Zakopane. Wyjeżdżam na 3 dni do Zakopanego integracyjnie z klasą. Mam nadzieję,że pogoda nam się uda. Jest coraz zimniej,dlatego przygotowałam się na wszelki wypadek i część mojej walizki jest wypełniona różnego rodzaju sweterkami.
Zdjęcia stylizacji z dnia dzisiejszego. Jak widać nie było mi za cieplutko dzisiaj, dlatego postawiłam na mój cieplaśny sweterek z lumpeksu za parę złotych,a jest mega ciepły! Rozgrzeje każdego zmarzlucha.
Tak jak już kiedyś pisałam lubię barwy ziemiste. Wszelkiego rodzaju brązy,beże...To zdecydowanie mój kolor od jakiegoś czasu. Buciki kupione w zeszłym roku w Zarze.Bardzo wygodne. Na moim ulubionym słupku.

 A niżej zdjęcia  całej stylizacji :





sweter - sh
spodnie - h&m
buty - zara
kolczyki - no name
koszula - sh

13 komentarzy:

  1. ojejku nie zimno Ci było w tych ślicznych butkach?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem Ci,że o dziwo nie :) Jeszcze można sobie pozwolić na troszeczkę gołych stópek

      Usuń
  2. Sweter jest rewelacyjny!!! Zawsze chciałam własnie taki mieć na jesień! No nic ruszam na łowy!
    wspaniale:* ♥
    pozdrawiam,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  3. sweterek + jeansy = uwielbiam Jestem zakochana w czerni, zaś Tobie faktycznie pasuje beż i brąz :) ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja i piękne zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  5. super sweterek ;) w wolnej chwili zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny sweter!

    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia :) a stylizacja cudna, lubię :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny sweter! Do twarzy Ci w takiej fryzurze i kolczykach!

    OdpowiedzUsuń