wtorek, 3 września 2013

floral shorts




 Cześć wszystkim, 
Zaczęła się szkoła... Kończy się lato. Robi się coraz zimniej, ale ja dla Was mam jeszcze typowo letnią stylizację. Piękne kwiatowe spodenki są idealne na upalne dni. Zwiewne,kolorowe dodają lekkości całej stylizacji. I kosztowały jedyne 29.90! To się nazywa SALE ;-)
Jutro po raz kolejny trzeba wstać do szkoły. Jakoś nie mogę się przyzwyczaić do porannego wstawania na autobus i siedzenie 45 minut w ławce w bez ruchu przyprawia mnie o szał ! Jakoś jednak trzeba to przecierpieć. Pociesza mnie fakt, że nie tylko ja siedzę jak kołek.
A niżej zdjęcia całej stylizacji : 















spodenki - bershka
topik - terranova
bluzka - stradivarius
buty- stradivarius
bransoletki - no name 



18 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz, śliczne buty. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ZDJECIA SĄ REWELACYJNE!!! Czerwone szpilki czad!!
    super♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, prześliczne buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz cudownie!;)
    Cały set jest świetny;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw! Koszula i te szorty idealne połączenie, do tego te szpile- idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne spodenki a te szpilki do tego rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak mi szkoda chować podobne szorty do szafy...:(


    U mnie denimowo: http://oligatorka.blogspot.com/2013/09/denim-on-denim-everywhere_4.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. ale fajne zdjęcia :) bardzo mi się podoba ta stylizacja ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. cool blog!
    so cute

    new follower :)
    www.daysoffLA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Rany, całe lato marzyłam o takich szortach! Idealnie w nich wyglądasz! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. na pewno sobie dasz radę w nowej szkole ;)

    świetna stylizacja choć szczerze to nie włożyłabym do niej szpilek a na pewno nie te czerwone. najlepiej koturny gdzie na tej koturnie są kwiaty. o!
    pierwsze zdjęcie oczywiście super, ale jeszcze 7 i 8 bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. spodenki są świetne! totalnie letnia stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  13. te szpilki genialnie pasują do tego looku :)

    OdpowiedzUsuń