niedziela, 13 października 2013

My passion ! :)




 Cześć wszystkim,
Jak wiecie moją pasją jest muzyka,które gra w moim życiu pierwsze skrzypce, ale od kilku lat też interesuję się fotografią,tzn. dokładniej to fotomodelingiem. W wolnym czasie bardzo lubię chodzić na różnego rodzaju sesję. Zaczęło się z moją koleżanką z gimnazjum Magdą, a potem kontynuowałam  z koleżanką z podstawówki Justyną. To nie tylko bardzo relaksujące zajęcie,ale również ciekawe,bo na zawsze zostanie po tym jakaś pamiątka. I za jakieś 40 lat otworzę album z portfolio i będę pokazywała wnuką jaką się było młodą - to dopiero będzie musiało być uczucie! ;)
A teraz zaczynamy :

Przedstawiam Wam po kolei moje postępy w świecie aparatu :) Autorkami zdjęć są różne osoby.










Wiem,że tego sporo..Chciałam pokazać jednak moje postępy w przeciągu kilku lat. Mam nadzieję,że Was nie zanudziłam ilością zdjęć!
Buziaki !

33 komentarze:

  1. Cudowne, wręcz "magiczne" zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale swietne zdjecia *_* najbardziej podoba mi sie to w bialej sukni

    OdpowiedzUsuń
  3. You are BRILLIANT! love the whole look. from head to toe!!!

    Would you like follow each other? I'll be soo glad :) let me know and I'll be follow back


    ADDICT BE ICONIC BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. You are BRILLIANT! love the whole look. from head to toe!!!

    Would you like follow each other? I'll be soo glad :) let me know and I'll be follow back


    ADDICT BE ICONIC BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia REWELACJA!!

    WIESZ CO NOWEGO U MNIE??

    ZAPRASZAM http://more-fashionnnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/10/tell-me-how-are-ya_14.html

    OdpowiedzUsuń
  7. great post! would you like to follow eachother?
    xx
    daniella
    simplybeautifulelegant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna z Ciebie modelka. Super zdjęcia - na wszystkich wyglądasz prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiekne zdjecia i stylizacje niektore szalone , ale podobaja mi sie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe zdjecia i twoje pomalowane oczka <3 pozdrawiamy i zapraszamy ;)

    loli-la-lu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. jesteś bardzo fotogeniczna :) wspaniałe zdjęcia :)

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz piekna słowiańską urode:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku jaka piękna :) super zdjęcia! zapraszam też do mnie na nowy post :) jestem ciekawa co sądzisz :) a może obserwujemy? Pozdrawiam!

    http://mowminessa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie wyglądasz :)


    Obserwacja za obserwacje? ZAPRASZAM! http://holdwind-stuff.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  15. genialne zdjęcia ! bardzo mi się wszystko podoba <3
    z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do siebie :)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak jak obiecałam już siię odwdzięczam i obserwuję :)


    http://holdwind-stuff.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjecia!!

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepięknie wyglądasz !!

    Obserwujemy ? daj znac u mnie na blogu ; )

    OdpowiedzUsuń
  19. przepięknie:D
    rozaliafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne zdjęcia , piękna Ty !

    OdpowiedzUsuń
  21. Hola, me encanta tu blog, te añado a mis círculos de google ;)

    Hoy nuevo look en http://mamaartista.blogspot.com.es espero te guste :D

    Muchas más fotos de looks compiladas en el facebook de mamaartista

    Mamaartista Instagram

    OdpowiedzUsuń
  22. stylowa dziewczyna z Ciebie! aż cięzko powiedzieć, które zdjęcie jest naj, bo na wszystkich wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Widać na nich, jak stajesz się coraz bardziej dojrzała. Śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow! Bardzo podoba mi się ten zestaw :) Wyglądasz w nim świetnie :) Wszystko jest idealnie dobrane :) Jestem zachwycona :)
    Pozdrawiam i wolnej chwili zapraszam do zajrzenia na mojego bloga :) Właśnie trwa konkurs, w którym możesz wygrać dowolnie wybraną sukienkę (http://odysejamodowa.blogspot.com/2013/10/win-stylish-dresses-giveaway.html)

    Pozdrawiam Cie serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń