czwartek, 9 stycznia 2014

Grudzień w obiektywie - część druga.


Cześć kochani,
Dzisiaj mam dla Was drugą i już ostatnią część projektu "Grudzień w obiektywie". Chyba nie ma co się już dłużej rozpisywać o tym projekcie, ponieważ kiedyś o nim już wspominałam. 


Teraz jest mega zamieszanie w okół książek, bo kończy mi się pierwszy semestr. W tym semestrze mogę śmiało powiedzieć, że jestem z siebie dumna jak od dawna nie. Oby utrzymać się na tej pozycji to będzie świetnie! :)
A tymczasem nie zanudzają już Was, zdjęcia z drugiej połowy grudnia :

17 grudzień

 był taki piękny wschód słońca, że nie mogłam się napatrzeć

18 grudzień 
 każdego bierze smak na coś słodkiego

19 grudzień
 spacerek z moją ślicznotą!

20 grudzień
 choinka już ubrana

21 grudzień
 bez herbatki się nie obędzie 

22 grudzień
 do Wigilii już niedaleko,a śniegu jak nie było tak nie ma

23 grudzień
 Nasza pieszczoszka zawsze uśmiechnięta!

24 grudzień
 Wigilijny wieczór

25 grudzień
 Święta z przyjaciółką najlepsze

26 grudzień
 jak przerwa świąteczna to przerwa...poleniuchować można

27 grudzień
 mała kawka na dobry wieczór przy filmach
28 grudzień
 odwiedziny u księżniczki

29 grudzień 

 sesja zdjęciowa u Justyny

30 grudzień
 herbata ostatnio stała się moim uzależnieniem

31 grudzień
wypad po kreacje sylwestrową!

Buziaki, Monia 

35 komentarzy:

  1. Super zdjecia! Jaki psiak cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I really like your pictures, inspiring :) X Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super mix! uwielbiam takie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są rewelacyjne ! Takie ' o wszystkim i o niczym ' są moimi ulubionymi. Bardzo podoba mi się zdjęcie z sesji, zainspirowałaś mnie ! :)
    Pozdrawiam ! :* :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia! jesteś taka piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wschód słońca rzeczywiście piękny ;-)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne ujęcia!:) widze, ze masz ekspresik. Ile Cie wynoszą wymienniki ? Bo mam wrażenie ze termos jest tani jak barszcz, a wymienniki maja swoją cenę :) pewnie ze z chęcią obserwuje! Masz śliczna buźkę! Zdecydowanie zachęca do wspólnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety tak jest.Kapsułki kosztują jakieś 20 zł za 16 sztuk :) oczywiście zależy jaki smak kawy chcesz, bo jedną są droższe,a inne tańsze :)

      Usuń
  8. Great post and stunning photos. Thx for sharing. I love your b/w outfit from your last blog post, so chic and elegant. Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thnaks :* I follow u of course ;)

      Usuń
    2. Thank you so much honey. Following back on GFC #107
      Looking forward to your next post. Let's keep in touch.
      xox
      Lenya
      FashionDreams&Lifestyle

      Usuń
  9. świetne zdjęcia i jakie śliczne pieski :)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. (nie)dziękuję :)
    sporo roboty, ale niektóre są takie "przy okazji" ;)
    kuruję się, a raczej staram się...


    zdjęcie z 17 grudnia takie nastrojowe.. w sam raz na fototapetę ;)
    19 grudnia - wybacz, ale rozumiem, że specerowałyście tak, że Ty po jednej stronie ogordzenia a sunia po drugiej stronie, tak? ;P
    20 grudnia - kolory na choince ulubione mojej mamy do... zeszłego roku xD
    22 gr - świetne macie ogrodzenie :) marzę o takim
    26 gr - nie mogłaś poczekać do ciekawszej reklamy ;]
    27 gr - zazdroszczę ekspresu! choć ostatnio zastanawiam się też nad tassiomo, bo mają kaspułki milki ;)
    28 gr - tapeta różowa czy foletwa?? ja mam wersję fioletową i zieloną w pokoju ;)
    29 gr - czy to indianka jakaś czy nasz Monia? hmmm....


    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no oczywiście,że razem,ale niestety z aparatem do mojego pieska i smyczą na raz się nie da wejść,bo zaskakałaby mnie na śmierć i aparat by ucierpiał pewnie :(
      Dla mnie nie ma ciekawych reklam :D
      Kapsułki Milki? nie piłam jeszcze,ale muszą być pyszne!
      To nie moja tapeta,ale jest różowa :)
      Na potrzeby sesji musiałam z Moni przeobrazić się w indianke,ale tylko na chwilkę,także spokojnie :D

      Usuń
    2. mój reaguje podobnie, ale jakoś udaje mi się go okiełznać :)
      no to chociaż reklama z sercem i rozumem - śmieszna przynajmniej
      ale jak masz Dolce Gusto co widzę to raczej się nie da... ale z gusto jest nesquik
      :)
      wiesz... pasuje Ci taki look :)

      Usuń
    3. dużego tego psiaka masz? :)
      No w sumie tak i te reklamy tesco też są śmieszne :)
      Nesquik też musi być pyszny <3
      dziękuję,cieszę się :)

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe jest to zdjęcie z 29 grudnia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mówisz "w słynnym zoo" hmmm... muszę to oblookać i się wybrać o ile będzie otwarte ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne te zdjęcia, masz takie fajne włosy czasami, taki artystyczny nieład :D

    OdpowiedzUsuń
  16. It's a great pics. Beautiful photos
    kisses
    www.welovefur.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Moim uzależnieniem też jest ostatnio herbata :D
    A pierwsze zdjęcie jest cudowne <3

    OdpowiedzUsuń