wtorek, 26 listopada 2013

Carmel coat


Cześć wszystkim,
Tak jak obiecałam dodaję zdjęcia stylizacji! Pogoda już płata nam figle. Dzisiaj pierwszy śnieg i pierwszy przymrozek. Trzeba odkopać już komin,czapkę i rękawiczki! 
A co na sobie?
Płaszczyk,który na sobie mam mogliście zobaczyć w poprzedniej notce. Moja piękna zdobycz!
Nie dość,że jest w moim ulubionym kolorze to jeszcze ma piękne złote guziki,które są urocze! Płaszczyk idealny,nie ma co mówić. Szczęście miałam ;-)
a pod spodem letnia co prawda sukienka,ale postanowiłam ją ubrać,ponieważ dół pięknie dopełnia się w stylizacjach. Koronka zawsze wygląda świetnie do wszystkiego. I na nóżkach nowe kozaczki ze złotym zippem, który świetnie wpasował się w połączeniu z płaszczykiem. Nie wiem,czy widzicie dobrze,ale również zaopatrzyłam się w rzecz na która polowałam długo,długo. Jest to piękny złoty łańcuch <3>




sukienka - h&m
naszyjnik - new yorker
płaszczyk - sh
leginssy - no name
kozaki - ccc

26 komentarzy:

  1. Plaszczyk rzeczywiście cudowny ! I Kozaki tez śliczne ! Piekna kobietą jesteś !

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny płaszczyk w ogóle kocham twój styl :D ale ja w takim stroju wyglądałabym jak kulka xD

    OdpowiedzUsuń
  3. az nie moge uwierzyc ze płaszczyk w sh kupiłas! maks szczescie!
    pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki piękny płaszczyk z SH? Świetna zdobycz :))

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie wyglądasz

    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna jest ta stylizacja ! Płaszczyk jest śliczny a Ty wyglądasz pięknie w tych kolorach :)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Płaszczyk jest prześliczny, super w nim wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały płaszczyk! i mój ulubiony kolor zimy!!
    pozdrawiam
    Ola:*

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajna stylizacja ja osobiście kocham brąz !

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję ;*
    no w takich cenach są właśnie tego typu kapciochy czy zwierzątka itp.

    wow. pierwsze zdjęcie jest po prostu... ♥!
    trochę mi przypominasz Margaret xD
    oo... new yorker, a drogo za to cacko zapłaciłaś?? bo też szukam ;)
    płaszczyk oczywiście świetny. jestem na kupnie jakiegokolwiek, ale najlpeiej miętowego ;) ew. niebieski.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wyszłaś:) Ale ten naszyjnik! Podbił moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  12. Brilliant blog, great posts and beautiful proprietress! What to want more ...
    I'd love to follow you (GFC) and welcome to visit my
    blog about fashion - KatherineUnique.blogspot.com.


    Regards,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję :)
    mogę Cię pocieszyć, bo też obgryzałam paznokcie. Ale jakoś udało się to "rzucić" ;)
    No na pierwszym zdjęciu to jak najbardziej ;)
    no trochę dużo... gdyby to chociaż srebro pozłacane było xD ale na allegro nie znalazłaś??

    buźka ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Great styling!
    A common observation? What do you think? Let me know: D
    http://exceptionalchicbydaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. uroczy płasczyk, śliczny uśmiech :)!

    OdpowiedzUsuń
  16. wow!
    prześliczna kurteczka!
    wyglądasz uroczo.


    pozdrawiam cieplutko ;*
    jesuswannatouchme.blogspot.com
    <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Beże, złoto, czerń, klasycznie i naprawdę pięknie!!!
    P.S.Masz przecudne włosy!!!

    OdpowiedzUsuń